4

Blog sklepu Rupieciarnia – małe jest skuteczne (blogi firmowe)

Kolejna prezentacja z wrocławskiego Social Media Day, konferencji poświęconej blogom firmowym. Tym razem, po dużych, blogujących molochach, zupełnie inna skala, inne statystyki i liczba komentarzy – blog sklepu Rupieciarnia i prezentacja Marty Zawierty, Polecam, szczególnie małym firmom, sklepom tzw. pasjonatów i świrów w jakiejś dziedzinie… okazuje się, że można… chociaż (tak jak w przypadku innych blogów firmowych) zabiera to mnóstwo czasu i kosztuje sporo wysiłku. Bardzo krótka prezentacja, warto uzupełnić ją przejrzeniem bloga.


Materiał dostępny również na serwisie Vimeo.

Przy okazji tego wpisu i następnych – bo będą pojawiały się kolejne blogi nagrodzone, działające i prezentacje o blogowaniu firmowym – znacie może historie blogów firmowych którym nie wyszło? Takie, których byliście czytelnikami, z jakiegoś powodu Was zainteresowały, ale nagle właściciel bloga postanowił go zamknąć, albo blog umarł śmiercią naturalną przez zaniechanie 🙂 bo… no właśnie, bo:
– za dużo czasu zajmowało,
– odszedł pracownik, jedyny co ogarniał bloga,
– nie przynosiło to twardych efektów sprzedażowych…
itp…

To np. laureat chyba pierwszej edycji konkursu na blog firmowy – Kameleonsklep.pl, który co prawda działa, ale zamienił się w słup ogłoszeniowy z informacją o kolejnych dostawach – trochę pasja i osobisty pierwiastek zaniknął – ale widać, że blog się trzyma i jest na bieżąco aktualizowany.
,

Comments 4

  1. Był kiedyś taki blog, firmy Skarpetkowo. umarł dawno, a na początku mieli nawet niezłą akcję na kilku blogach. Teraz na ich stronie głównej nie ma nawet odnośnika do bloga.
    Mało – dostali nagrodę w konkursie na Blog Firmowy 2008.
    Fajnie się ich czytało: http://blog.skarpetkowo.pl

    1. Faktycznie niezły, szkoda, że upadł ten blog.
      Potwierdza się to, że nie sztuka zrobić bloga, sztuka go uprawiać 😉

Skomentuj agata Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *