4

Badania mikroblogów i wstęp do blipowania (PoRobocie)

Te dwie prezentacje (z sierpniowego PoRobocie) wrzucam razem do jednego wpisu, ponieważ Marcin Jagodziński bezpośrednio odnosi się do prezentacji (a raczej błędnych metod pomiarowych) Sebastiana Bykowskiego (Press-Service Monitoring Mediów).

Mikroblogi w mediach – chwilowa moda czy przełomowa technika w komunikacji, Sebastian Bykowski, Press-Service Monitoring Mediów.

Propedeutyka mikroblogingu – Marcin Jagodziński (Blip.pl). Szczególnie polecam drugą część tej prezentacji, gdzie Marcin podaje kilka metod i rad co robić i czego NIE robić na Blipie podczas prowadzenia działań marketingowych z wykorzystaniem Blipa.

Comments 4

  1. Jezeli mam byc szczery to bardziej ciekawie, barwniej i wlasnie bardzizej socialnetworkingowo sile i potencjal Blipa przedstawil Marcin. Fajnie zobrazowal pewne zachowania, ktore maja miejsce na Blipie – odnosnie tego koncertu i darcia sie – i co paradoksalnie charakteryzuja sie czesto duze internetowe media.

  2. Witam, jedno sprostowanie. Moja prezentacja była poświęcona przedstawianiu mikroblogów przez inne media. Nie oszukujmy się, opinie wielu osób właśnie budowane są na podstawie tego co przeczytają one w prasie czy usłyszą w radio i TV. Pokazane statystyki z Google Analitics były wykonane na potrzeby właśnie tej prezentacji, bo właśnie m.in. na nich dziennikarze wielokrotnie opierali swoje opinie w publikowanych materiałach. Zatem sformułowanie, że prezentacja Marcina Jagodzińskiego odwoływała się do naszej błędnej metody pomiarowej uważam za nieadekwatne do sytuacji.

    1. Post
      Author
  3. Pingback: Czas Na E-Biznes – relacja z konferencji Piotra Majewskiego | Blog.Mediafun.pl

Skomentuj Marcin Niewęgłowski Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *