2

Aula 19 – o zarabianiu

Aula, Aula i po Auli. Jak zwykle było sympatycznie, interesująco i na luzie. Jak zwykle nie zdążyłem pogadać ze wszystkimi, z którymi chciałem i jak zwykle wyszedłem jako jeden z ostatnich. Tematem czwartkowego spotkania były głównie pieniądze (blogi, fundusze europejskie), szkoda że nie udało się dotrzeć Adamowi Dybie z Afilio.pl – myślę, że dobrze wypełniłoby to temat.

Jako pierwszy wystąpił Jacek Bukowicki z PARP i opowiedział o programie finansowania projektów z pieniędzy UE. Więcej szczegółów na e-startup.pl, a na aulowym blogu znajduje się nagranie.

Kolejnym prelegentem był Tomasz Woźniak z Ad!Vice, który opowiedział o YellowGreen, czyli kolejnym pomyśle na reklamy i komercjalizację blogów. To cały czas jest świeża sprawa, zobaczymy jak pomysł wypali w porównaniu do krytycy.pl. Nie otrzymałem jeszcze dostępu do YellowGreen, tam jest lista dyskusyjna, na której blogerzy sami dyskutują o dopuszczalnych formach reklamy na swoich blogach. (Ha… dokładnie w momencie kiedy postawiłem kropkę w tym zdaniu, otrzymałem potwierdzenie przyjęcia mnie do grona YellowGreen :-). Podczas prezentacji pojawiła się ciekawa kwestia… autorzy liczą, że Marcin Jagodziński napisze ciekawy artykuł sponsorowany… no i za ile go napisze :-). Reakcja sali była bardzo łatwa do przewidzenia :-). Oto całe nagranie:

Kolejnym prelegentem miał być Adam Dyba (Afilo.pl), który na pewno uzupełniłby trochę informacji o sposobach zarabiania… ale niestety nie udało mu się dotrzeć na Aulę… tutaj nagranie z TVN CNBC Biznes, którego tematem były właśnie reklamy na blogach (również tam byłem gościem).Na koniec wystąpili Adam Warzyszyński i Rafal Kruschewski, którzy opowiedzieli o wirusowej kampanii Novella – Nolepiej.

Potem jak zwykle, tradycyjna aulowa pizza i kuluarowe rozmowy… kto na Auli jeszcze nie był, zapraszam.

  • jaka, jaka była reakcja?

    ile dawano, żebym nie napisał? 🙂

  • @marcin – chyba rzeczywiście nie zarobisz :o)