W rozmowie z Michałem Szolcem (producentem audiobooków i szefem Storytel.pl na Polskę) znajdziecie odpowiedzi na kilka pytań związanych z audiobookami i słuchowiskami (superprodukcjami): tym co się dzieje z kolejnymi częściami Thorgala, na jakim etapie jest adaptacja komiksu „Szninkiel”, trochę o nowym projekcie „Kim jest Max Winckler?”.
Rozmawiamy również o starcie i planach rozwojowych „Spotify dla audiobooków” czyli szwedzkiego serwisu Storytel w Polsce – Storytel.pl. Szukamy odpowiedzi na pytanie, o to jak wygląda walka o nowego klienta, kto płaci za tę usługę, czy będzie walka o rynek z Audioteką, o zmęczeniu aplikacjami, usługami abonamentowymi i walce o czas konsumenta.
Aha – pojawia się też atrakcyjne ogłoszenie o pracę, poważnie, posłuchajcie naszej rozmowy 🙂
Comments 1
Opłata abonamentowa to coraz popularniejszy model rozliczenia. Niedawno znana sieć kinowa wprowadziła opcję stałej miesięcznej opłaty w zamian za możliwość oglądania filmów no limit. Teraz widzę – audiobooki w abonamencie. Z punktu widzenia przedsiębiorstwa tego rodzaju działanie jest bardzo rozsądne, bo zapewnia stabilny przepływ pieniężny.