6

Akcja rekrutacja

Co prawda akcja rekrutacyjna trwa juz ładnych parę dni, ale ten film dopiero dzisiaj udało mi się obejrzeć. Adres do filmu pojawił się również w ogłoszeniach rekrutacyjnych w Media i Marketing, ale hmm, komu chce się wpisywać taki adres do przeglądarki.

Aha, już wiem, to jest pierwszy test, aby zostać artem w tej agencji… no to chyba oblałem, bo ja leniwy z natury jestem i czekałem na jakiegoś linka. Po liczniku obejrzeń też widać, że nie tylko mi się nie chciało, no ale przecież nie o nabijanie licznika tu chodzi.

Żarty, żartami, ale mimo że film nie jest jakoś specjalnie oryginalny ani nastawiony na wirusową rozsyłkę, to ma tę praktyczną cechę, że możesz sobie, przyszły Art Dajrektorze, obejrzeć miejsce, gdzie będziesz wkrótce pracował (jak podeślesz CV i portfolio). Niby prosta rzecz, a cieszy… dla mnie istotne jest, ile będę miał miejsca na stworzenie swojego twórczego bałaganu i czy nie trafię do boksu oddzielonego ściankami o wymiarach „od łokcia do łokcia”. Kto więc ma ochotę „artować” w San Markos musi przynajmniej obejrzeć „youtubowy film rekrutacyjny” do końca.

Czekam na kolejne, bardziej kreatywne sposoby szukania pracowników, w końcu agencja reklamowa to agencja kreatywna, a jak mówił w najnowszym Pressie Rafał Betlejewski: w reklamie pracuje kwiat polskiej inteligencji. Jesteśmy grupą ludzi zdolną przeprowadzać niezwykle skomplikowane intelektualnie projekty, działając szybko i zdyscyplinowanie. No, no… mocne.

W ramach „powtórki z rozrywki”, ogłoszenie rekrutacyjne K2 z 2003 roku w „gwiazdorskiej” obsadzie 🙂

A przy okazji najnowszego magazynu Press, polecam zwrócić uwagę na Interranking, gdzie Leszek Bogdanowicz (dyrektor ośrodka mediów interaktywnych TVP) informuje, że oprócz codziennego przeglądu mediów, lubi również zaglądać na blogi. A jakiego bloga poleca? No jakiego? 🙂

Jest okazja na szybki konkurs, a wśród prawidłowych odpowiedzi wylosuję „nówkę zafoliowaną” płytę, a właściwie dwupłytę z muzyką z reklam (wydawca to Iplay.pl). Tutaj szczegóły i pełny wykaz utworów (niektóre z odsłuchem).

Powtarzam pytanie: Jakiego bloga poleca Leszek Bogdanowicz?
Na prawidłowe odpowiedzi czekam dzisiaj (czwartek 17 stycznia) do godz. 23:00.
Adres to maciekMAUPAmediafun.pl z „muzyka” w tytule. Gwarantuję priorytet i polecony, więc płyta na pewno dojdzie – mam nadzieje, że po świątecznej nawałnicy Poczta Polska się już odkorkowała.

  • gary

    Ekhm.. polska inteligencja w większości poległa w Katyniu. I w polskiej reklamie widać to najlepiej, szanowny Panie Betlejewski, kwiecie inteligencji polskiej.

  • Szczerze: dość odpychająca reklama… ;/

  • Pablo

    Buhaha!! „Kwiat polskiej inteligencji”. Ciekawe ile tych kwiatków kiedykolwiek oglądało przedstawienie Lupy, słuchało symfonii Mahlera czy czytało Miłosza. To zapewne tak samo co art direktorzy mają coś wspólnego ze sztuką (art) 🙂

  • Nudą wieje z tej reklamy, nic z niej nie wynika…Namęczyli się a efektu nie ma…jak na wysokich lotów kreatywność…to poziom bardzo niski…chyba, że samo nakręcenie filmu jest już kreatywne…ech…coś nie bardzo im to wyszło…

  • Pingback: ZTK poszukiwany : Blog.Mediafun.pl()

  • Mediafan, schowaj gdzieś, zamieszczoną przez Ciebie, tą żenującą piosnkę Betleja do klienta, bo inaczej, widzę, łeb mu tu urwą (inna sprawa, że sam się prosił ;D)