9

Adam Małysz ponownie w reklamie Teekanne (jest lepiej?)

Pamiętacie reklamy Teekanne z Adamem Małyszem w roli głównej? Była to jedna z najgorszych reklam zeszłego roku – nie tylko dla mnie. Nie wiem co było wtedy dla mnie gorsze, czy sam fakt realizacji czy po prostu zderzenie takiej taniej produkcji z sylwetką Mistrza… na takie traktowanie nie mogłem się zgodzić.

Narzekanie, narzekaniem, ale muszę przyznać, że nie znam wyników tej kampanii, ale coś w tym musi być, skoro producent tej herbaty zdecydował się na jej kontynuację. Już z większym budżetem i zdecydowanie lepiej wyglądającą. Chociaż nie wiem czy oglądanie faceta przebranego za czajnik do herbaty to jest to, co chciałbym oglądać w reklamach z Małyszem 🙂

No nie ma szczęścia do reklam Adam Małysz… obojętnie jakby się nie starał zawsze to jakoś tak wychodzi, że chyba honorarium dla Mistrza pochłania już budżet na produkcje i porządny scenariusz. Trochę marek i reklam na koncie Adama przez te lata się już uzbierało – było Lotto, czekolada Goplana, Generalli, Wyniary, zaskakująca Poczta Polska (po co reklamować w tamtych czasach jedynego monopolistę?), ostatnio nienajgorsza Skoda… coś pominąłem? Jeśli tak, przypomnijcie proszę w komentarzach.

Najnowszych spotów z Małyszem nie widziałem jeszcze w telewizji, ale „chodzą” na Iplexie w trzech wersjach – w każdej Adam ze sprzedawcą odnoszą się do różnych walorów herbaty – więc jak obejrzeliście jedną, to tak jak byście widzieli trzy…

Ciekawe, że również od kilku dni na Słowenii również emitowana jest reklama, również z podejrzanym Panem Czajnikiem i również z narodowym bohaterem sportowym. My mamy Małysza a Słoweńcy Tinę Mazę – wielokrotną medalistkę i narciarkę alpejską. Zarówno tegoroczna jak i zeszłoroczne spoty wyglądają identycznie jak w Polsce… no, może Tina bardziej pasuje do obiektywu 🙂

No i jak Wam się podoba nowa odsłona Teekanne? Wolicie polską-męską wersje czy słoweńską-żeńską?

  • Coz, lepsze to, niz bankowe spoty Majewskiego 😉
    Generalnie sie zgadzam, ze drugi spot o niebo lepszy, ale i tak mu spoooro brakuje. Chociaz sam pomysl na czajnik dobry, tylko juz lepiej by chyba wyrenderowany pasowal, niz idiotycznie przebrany gosc.
    Reakcja panienki z pierwszego klipu straaasznie lipna i sztuczna. Malysz ten fragment duzo lepiej zagral 😉

    • Marta

      Właśnie nie wiem, czy zagrał. Mam podejrzenia, że to "O Jezu" było autentyczne. Czy ktoś wpisałby "O Jezu!" w copy? 🙂

  • Adrian Serafin

    Oczywiście, że seria z Majewskim dla PKO jest lepsza – z reklamę na reklamę coraz lepiej, ale to trzeba wznieść się nieco ponad poziom dosłowności. Niestety "większość to idioci" cytując słowa piosenki Dezertera, więc nie docenią. A teekaaaaneeeee – odrobinę lepiej, ale wersja słoweńska o niebo lepsza (właściwie obie słoweńskie są lepsze). To chyba widać "nagim" okiem 🙂

  • Małyszowe "teżź dziecku" w 0:10 mnie rozwaliło. Ta literka powinna dostać osobny zapis fonetyczny 🙂

  • adam

    Pan czajniczek to zastrzeżone logo i znak firmowy tej Firmy.

  • Bardzo szanuje p.Adama, ale w reklamach wychodzi koszmarnie, raczej oskara za grę by nie dostał, ale w końcu liczy się nazwisko

  • asti

    Jest może odrobinę lepiej, ale nadal ten spot zalatuje szeroko pojętą żenadą. Mam wrażenie, że sylwetka Małysza jest tam wprowadzona strasznie na siłę. Generalnie reklama herbaty to ostatnia rzecz, którą mógłbym obstawiać jako reklama z wykorzystaniem naszego skoczka.

  • Pan Czajniczek jest super, tylko Mistrz taki strachliwy 😉

  • Pingback: Adam Małysz w kolejnej reklamie (kolejna marka w ciągu ostatnich kilku miesięcy) : Blog.Mediafun.pl()