Świeżynka od Absoluta. Przez cały czas trwania tego spotu zastanawiam się czy jego emisja przeszłaby w paśmie dozwolonym. Oczywiście teoretyzuję, ale gdyby zostawić samo logo Absoluta, bez butelki…? Pamiętacie chwyty polskich marek z łódką Bols czy WTK Soplica. Numer z Soplicą to było mistrzostwo, Wypoczynkowa Turystyka Konna…ehh to były czasy…
Oczywiście teraz nie ma szans na żadne mruganie, wykorzystywanie logo marki w reklamie – nawet gdy jest tylko podobne do znaku towarowego alkoholu. Najdłużej chyba wytrwały w reklamie sponsoringi imprez sportowych (Strong Man z Warką Strong) ale i one wypadły po zaostrzeniu przepisów. Oczywiście cel i zamiary szlachetne, ale po kiego grzyba reklamować alkohol po godz. 23? O tej porze to ja już jestem zdecydowany na konkretną markę i właśnie ją spożywam, a nawet jakbym chciał zacząć to na zakupy w nocnym albo na stacji benzynowej nie mam ochoty…
No, dosyć, ponarzekałem…a WTK Soplica dla przypomnienia 🙂
I Łódka Bols:
Comments 4
Chyba jakis dziwny jestem – od czasu mrugniecia okiem i 10 w skali to mnie cala reszta po prostu mierzi (poza pokazanym absolutem – swietne udzwiekowienie, nawet jesli spot troche o niczym ;)). To ja juz sobie pojde, nim zarobie kamieniem, jak powiem cos o niezgrabnych konstrukcjach logicznych w soplicy i innych warkach, niemajacych nic wspolnego z takimi slynnumi akronimami, jak: BASIC czy BIOS 😀
Oj chyba nie przejdzie, ponieważ tutaj jest pokazazana butelka tejże wódki i trudno jest sie jakos wyboronic. W WTK Soplica było łatwiej, ponieważ był i adres i telefon tego ośrodka:P Tak samo łódka bols. Wymowa sie kłania:D
No i sie zaczelo – swiat kupi kazda glupote 🙂
http://www.trendhunter.com/trends/pillow-fight-riot-inspired-by-absolut
jeszcze komiksy KRON byly 😉