4

6 101 zł – tyle udało się wylicytować podczas akcji Kup sobie blogera

Wow! Niezły wynik. Przez kilkanaście dni aukcja utrzymywała się na poziomie ok. 2 tysięcy złotych by w ostatnim dniu przemienić się w prawdziwą walkę i licytację na wysokim poziomie, aż 6101 złotych. O co chodzi? O pomysł Natali Hatalskiej – aukcję Kup sobie blogera, w którym każdy chętny może wylicytować, specjalny, ekskluzywny i jedyny w swoim rodzaju warsztat przeprowadzony przez czołówkę polskiej blogosfery (że tak pozwolę sobie autolansersko to ująć). Kwota zebrana podczas licytacji (oraz pieniądze uzyskane ze sprzedaży nagrody, jaką otrzymała Natialia) zostaną przekazane na rzecz Pauliny Pruskiej – nieustannie walczącej z Panem Śmieciuchem.

Wystawiony na licytację warsztat obejmuje takie tematy:
– O tym, jak konsument wygrał wojnę i to nie tylko w MafiaWars – Irena Mrozek o social media;
– Krnąbrny bloger, czyli dlaczego on nic nie pisze, kiedy ja mam TYLE do powiedzenia – Maciej Budzich o skutecznym wykorzystywaniu blogów w promocji;
– Była sobie marka… – Jacek Gadzinowski o budowaniu silnej marki w czasach jej słabej kondycji;
– Gdzie by tu jeszcze umieścić reklamę i czy naprawdę tylko o to chodzi? – Natalia Hatalska o niestandardowych formach komunikacji marketingowej.
(lub podobne, dostosowane do wymagań zwycięzcy).

Po ustaleniach i zakończeniu aukcji okazało się, że zwycięzcą jest Bank Zachodni WBK, dla którego przeprowadzimy ten specjalny warsztat prawdopodobnie w Poznaniu (trwają ustalenia terminów). Założenia warsztatu nie precyzowały limitu osób na sali, więc właściwie jest okazja, aby przeszkolić w kwestii blogów, social media wszystkich bankowców z BZ WBK za jednym zamachem 🙂 . Bardzo się ciesze, że taka w sumie spotnaniczna akcja, oddolna i tylko blogerska tak fajnie się rozniosła (przy aktywnym udziale czytelników blogów, blipowiczów, flakerowiczów oraz wszystkim tym, którzy napisali o niej na swoich blogach i serwisach oraz wkleili widget adtaily na swoje strony. Dokładne medialne podsumowanie na pewno znajdzie się wkrótce na blogu Natalii, ja dziękując jeszcza raz za udział, oraz możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu wklejam niektóre linki do wybranych serwisów, które o aukcji napisały lub ją skomentowały (jeśli jakieś pominąłem, to podajcie je w komentarzach):
Onet;
InternetStandard;
IDG;
money.pl;
interaktywnie;
kampaniespoleczne.org;
MediaMikser;
media2;
Marketing przy Kawie;
GlobalVoicesOnline;

Paulinie można pomóc wpłacając pieniądze na jej konto, lub przekazując jej 1% swojego podatku – tutaj znajdziecie szczegóły.

I na koniec najnowsza reklamówka BZ WBK (na nasze szkolenie nie trzeba przychodzić w białych koszulach i granatowych spódniczkach) 🙂