Wszystko do jutrzejszej konferencji mediafunLAb jest już gotowe, sprawy do załatwienia zostały załatwione, spawy na ostatnią chwilę czekają na ostatnią chwilę 🙂
Jak wiecie, od piątku nie ma już wolnych miejsc, ale dzięki współpracy z GoldenLine.pl oraz TransmisjeOnline.pl konferencję będzie można śledzić (!) na żywo (o ile nic nie usiądzie na łączach).
Aby oglądać transmisję wystarczy dołączyć do spotkania na GoldenLine – przekaz video powinien rozpocząć się automatycznie.
Mam nadzieję, że wszyscy prelegenci (łącznie ze mną) na jutro wyzdrowieją oraz dojadą (bo przecież atak zimy nastąpił :-). Wszystkim zainteresowanym mikroblogami polecam przyjrzeć się jeszcze jednemu zjawisku, które jak podejrzewam jutro wystąpi na konferencji. To tzw. „backchannel” – pisał o nim niedawno jeden z prelegentów Paweł Tkaczyk.
Aby obserwować „backchannel” i śledzić tekstową relację z konferencji na Blipie warto zasuksrybować tag #mediafunLAB – tak będą pojawiały się wszystkie informacje związane z konferencją. Wszystkim początkującym na Blipie polecam szybki help lub po prostu dodanie mnie ^mediafun do znajomych – moje „blipnięcia” można również śledzić bez zakładania konta na Blipie – na pasku bocznym tego bloga.
Plan konferencji nie zmienił się, zaczynamy o godz. 16, skończymy pewnie przed godz. 21.
1. Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu Brief) „Nowe media – świetne narzędzie, ale pamiętaj o marketingu!”;
2. Paweł Tkaczyk (właściciel agencji reklamowej MIDEA) „Reputacja w Sieci”;
3. Arvind Juneja (bloger, community manager Goldenline.pl) – „Dlaczego Twój produkt potrzebuje żywej społeczności. Na przykładzie firm Nike i Garmin”;
4. Andres Witterman (wiceprezes agencji LEWIS PR) – „Mikrobloging i jego wpływ na media i PR w Europie Zachodniej i USA“ (wykład w języku angielskim);
5. Mikołaj Gajewski (Redefine) – „Polska aktywność na Twitterze na podstawie twitt.pl”;
6. Łukasz Felsztukier (bloger, przedsiębiorca) – “Gdzie są pieniądze w mikroblogach?”;
7. Małgorzata Kowalska, Piotr Nejman (mBank) – #mbank #korpo #microblogging – czyli podsumowanie kilkumiesięcznej obecność firmy na mikroblogach;
8. Adam Zygadlewicz (NetGuru) – „FLAKER.PL – narzędzie nie tylko do firmowego lansu”;
Do zobaczenia na konferencji, w realu lub podczas transmisji…
Comments 12
Hej! Ekstra,
jeżeli ktoś będzie chciał znać aktualne i okropnie subiektywne opinie na bieżąco zapraszam do śledzenia mojego blipa. Mam nadzieję, że telefonu mi nie zabiorą i pozwolą być stale w sieci 😉
Pingback: Follow me… czyli mediafun LAB | PRawdziwy dialog z rzeczywistością...
trochę wystraszony ten ćwirek 😛
Tak patrzę na plakacik reklamujący konferencję – że też nie ma „logosów” patronackich blipa czy flakera….
Jakoś tak z twitterem mi się wszystko skojarzyło
Pingback: mediafunLAB czyli follow me… tyłem : Mariusz Orzelski
Macieku, powrotu do zdrowia, niestety dopiero teraz, bo nie używam Blipa (Twitter rulez ;D) to skąd miałem się dowiedzieć 😉
Pingback: mediafunLAB – krótkie podsumowanie : Blog.Mediafun.pl
Pingback: MediafunLAB – zdjęcia, część II (FollowMe) : Blog.Mediafun.pl
Pingback: Polska aktywność na Twitterze : Blog.Mediafun.pl
Pingback: Czy Flakerowicze są zajebiści i dlaczego się obrażają? : Blog.Mediafun.pl
Pingback: Gdzie są pieniądze na mikroblogach (mediafunLAB) : Blog.Mediafun.pl
Pingback: Paweł Tkaczyk – o budowaniu reputacji w sieci (mediafunLAB) : Blog.Mediafun.pl