30 czerwca – zarobiony jestem, Mashable Social Media Day

…i wcale się z tego nie cieszę. nie lubię kiedy na konferencjach odbywają się równolegle dwa, trzy, zbliżone do siebie panele tematyczne – zawsze jest wtedy problem z wyborem. Podobny problem pojawi się 30 czerwca, kiedy to na całym świecie odbywają się konferencje i imprezy których tematem przewodnim są media społecznościowe – Mashable Social Media Day. Na szczęście w Polsce wielkiego wysypu imprez nie ma, jednak szkoda, że konferencja o mediach społecznościowych odbywa się w tym samym czasie w Warszawie (Social Impact II) oraz we Wrocławiu (organizowana przez PR Publicon). Ostatecznie każdy pewnie wybierze się tam, gdzie ma najbliżej, w moim przypadku wybieram Social Impact dwa, zwłaszcza, że jest od dawna planowany i wcześniej zapowiadany (oraz ma prawie klepniętą agendę).

Warszawski Social Impact II będzie poruszał problemy:
– Wikipedia jako sieć społeczna i środowisko pracy grupowej.
– Wirtualne zespoły na LinkedIn.
– Środowisko do konsultacji społecznych on-line.
– Jak pozyskiwać wiarygodne dane o zjawiskach społecznych z Internetu
– Nawigacja – pomocna dłoń czy przeszkoda w serwisach społecznościowych? …czyli o wpływie społeczności na interfejsy..
– Kampania w Social Mediach = Garnitur? …czyli krótka rozprawka o krawiectwie..
– Wideo we współczesnej reklamie internetowej.
– Badanie opinii publicznej w oparciu o wypowiedzi w serwisach społecznych Onet.pl
Na stronie organizatora znajduje się wszystko co potrzebne.

wrocławskiej konferencji jeszcze niewiele mogę powiedzieć, agenda cały czas powstaje, wstępnie zapowiedziane są panele dyskusyjne:
– miasto i social media: lokalna społeczność, mobilny internet, promocja miasta – postawy obywatelskie dzięki społecznej sieci;
– przyszłość serwisów: w którą stronę będą ewoluowały serwisy społecznościowe? Jakie użyteczności będą najbardziej i najszerzej promowane? Czy zmiana naszej-klasy na nk.pl to ustanowienie nowej jakości dla pozostałych polskich społeczności?

W trzech blokach tematycznych zaproszeni rozmówcy – specjaliści będą odpowiadać na pytania uczestników panelu dzięki kanałom na Facebooku (facebook.com/smdaypoland), Blipie (^smdaypoland) i Twitterze (@smdaypoland)

20.00 – 20.30 – Przyszłość marketingu i PR w Social Media
20.30 – 21.30 Polityka
21.30 – 22.30 What’s next ?

Wszystkie namiary znajdziecie na stronie organizatora.

Pozostałe „mashablowe” imprezy w ramach 30 czerwca znajdziecie tutaj (www.meetup.com/Mashable) chociaż nie jestem pewien, czy w pozostałych wymienionych miastach (Gdańsk, Kraków) rzeczywiście coś się będzie odbywało. Jeśli tak, to proszę organizatorów o kontakt, znak/sygnał w komentarzach oraz info to dopiszę do kalendarza.

Do zobaczenia w Warszawie.