4

„Prawie była żona” rozpoczyna kampanię outdorową

Parę dni temu pisałem o personalizowanych billboardach w „Akcji Warzywek” oraz o rozwiązaniach outdorowych rodem z „Raportu mniejszości”. Jak się okazuje, jeśli chodzi o billboardy wieszane w „osobistych kampaniach reklamowych”, to w tym temacie sporo się dzieje. „Akcja Warzywek” służyła nawiązaniu znajomości, natomiast akcja „prawie była żona” właściwie jej zakończeniu.
Poniżej billboard z takim oto tekstem:

Hi Steven,
Do I have your attention now?
I know all about her, you dirty, sneaky, immoral, unfaithful, poorly-endowed slimeball. Everything’s caught on tape.

Your (soon-to-be-ex)Wife, Emily

p.s. I paid for this billboard from OUR joint bank account.

Cześć Steven,
czy zwróciłam twoją uwagę?
Wiem
o niej wszystko, ty brudny, przebiegły, niemoralny, niewierny, małojajeczny (wolne tłumaczenie poorly-endowed slimeball :-)).
Wszystko jest nagrane na taśmie.

Twoja (wkrótce była) żona, Emily

p.s. Za ten billboard zapłaciłam z naszego wspólnego konta.

Podejrzewam, że jak w innych „osobistych kampaniach reklamowych”, miejsce nie jest wybrane przypadkowo – prawdopodobnie reklama jest najlepiej widoczna z okna biura Stevena :-).

Nie ma to jak słodka zemsta, prawda :-), ciekawe czy będzie kontynuacja i Steven również zrewanżuje się billboardem.

Comments 4

  1. Post
    Author

    hmm, ale co to może być za produkt? najnowsza minikamera, którą nagrasz wszystko czy nowa oferta jakiegoś banku oferująca wspólne konta dla małżonków? 🙂

  2. Post
    Author

    ci którzy stawiali na to że to kampania… mieli najprawdopodobniej rację… widziałem ten billboard jeszcze na jakimś innym zdjęciu na innej ścianie… wątpie czy „prawie była żona” byłaby tak rozrzutna 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *